Coliflow, la marca de pizzes "saludables" amb base amb coliflor creada per Alba Sánchez-Vicario, ja està a la venda a la xarxa de supermercats El Corte Inglés, a la seva secció de productes saludables. Una aliança comercial que permet a la marca continuar amb els seus plans d'expansió, posicionant-se en un total de 60 de lineals d'El Corte Inglés.

Des del seu llançament, el mes d'abril passat, la marca de Sánchez-Vicario no ha deixat d'expandir-se, tancant diferents aliances amb els principals 'retailers' i distribuïdors d'Espanya. Amb aquesta nova aliança amb El Corte Inglés, Coliflow arriba a més de 350 punts de venda repartits per tot Espanya.

La marca va destacar que "l'alternativa més saludable del mercat per introduir la pizza com a part habitual d'una dieta equilibrada" va esgotar existències durant el primer cap de setmana a la venda.

El producte ja es pot trobar a la secció de menjar 'healthy' d'El Corte Inglés, amb tres referències– pack de bases, pizza de pernil i formatge i pizza de verdures. Coliflow, que compta amb una qualificació Nutriscore A en la seva base amb coliflor i a la seva recepta de pizza de verdures, així com amb un perfil nutricional millorat a la seva recepta de pizza de pernil i formatge, aporta un 50 % menys de greixos, un 30 % menys de calories i menys sal que una pizza a l'ús, destaca.

En aquest sentit, assenyala la marca que amb fins i tot un 50 % menys de farina de blat i elaborada en un obrador artesà amb forn de pedra, les pizzes de Coliflow s'elaboren amb l'equivalent a 120 grams de coliflor fresca per base, massa mare de fermentació lenta i oli d'oliva verge extra, a més amb matèries primeres de primera qualitat, amb ingredients com el tomàquet natural o el formatge mozzarella 100 % natural sense sèrums.

Projecte personal

Coliflow és una marca creada per Alba Sánchez-Vicario, que va decidir canviar la raqueta de tennis per aquest projecte d'alimentació saludable. La marca neix amb una visió basada en les propietats d'aquesta verdura, la naturalitat, així com la nutrició, que permeten introduir a la pizza com a part habitual d'una dieta i uns hàbits saludables, i que es dirigeix, a un públic molt transversal amb un objectiu comú: cuidar-se de la seva alimentació sense renunciar al gaudi.

"Coliflow és un projecte personal que neix després de passar un temps a Los Angeles, on vaig tenir una primera presa de contacte amb aquest tipus de productes. A la meva tornada, em vaig adonar que a Espanya no hi havia aquesta opció, mentre que a Europa l'oferta era realment escassa, una cosa que em va inspirar per començar a experimentar i arrencar aquest producte, que ja està a la venda a tot Espanya," va explicar Alba Sánchez-Vicario.

La neboda d'Arantxa Sánchez-Vicario va presentar la seva marca al marc el Trofeu Comte de Godó, acompanyada per tota la seva família, el mes d'abril passat. "El nostre objectiu a mitjà termini és continuar ampliant mercat a nivell nacional i europeu, i afegint noves referències i receptes", va assenyalar.

A més, el projecte neix amb el suport de la doctora en nutrició, dietista-nutricionista i farmacèutica Laura Isabel Arranz, ja que l'objectiu és impulsar "una nova generació de pizzes que arriba per canviar la seva percepció i unir nutrició amb el plaer de menjar-la, gaudint de l'experiència amb tot el sabor que s'espera d'una pizza cruixent, mentre et cuides de la teva salut".