La marca de pizzes amb base amb coliflor capitanejada per la jove emprenedora de tan sols 24 anys Alba Sánchez-Vicario ha venut en les primeres setmanes des de les seves arribada als supermercats més de 50.000 unitats. La previsió de creixement indica un augment exponencial, ja que la marca arribarà als lineals de tot Espanya perquè els consumidors "puguin trobar l'opció més saludable per menjar pizza a la secció de refrigerats", anuncien des de la companyia.

D'entre totes les seves varietats, la que ha assolit més quota de mercat és la pizza de verdura, que acapara un 60% de les vendes a Ametller Origen.No obstant, la resta de les seves referències; com el pack de dues bases, la pizza de pernil i formatge i la pizza de quatre formatges; han aconseguit també xifres importants. La marca combina a les seves pizzes els valors nutricionals amb el sabor per "gaudir de l'experiència amb tot el sabor que s'espera d'una pizza cruixent, mentre et cuides de la teva salut."

Amb una qualificació Nutriscore A, un 30% menys de calories i 50 % menys de greixos i menys sal que una pizza a l'ús, els seus impulsors subratllen que "les pizzes de Coliflow han eliminat el debat intern d'assaborir aquest plat amb una mica de remordiment".

Amb fins i tot un 50% menys de farina de blat i elaborada en un obrador artesà amb forn de pedra, les pizzes de Coliflow s'elaboren amb l'equivalent a 120 grams de coliflor fresca per base, massa mare de fermentació lenta i oli d'oliva verge extra, a més amb matèries primeres "de primera qualitat", amb ingredients com el tomàquet natural o el formatge mozzarella 100% natural sense sèrums.

"Estic desconcertada per l'èxit que Coliflow està tenint!", va assenyalar Alba Sánchez Vicario, creadora de Coliflow. "Aquesta gran acollida m'ha demostrat que tot el temps i esforç invertits per oferir un producte nutricionalment més saludable i igual, o més, deliciós que una pizza convencional ha servit per donar resposta a una necessitat del mercat per a la qual no hi havia opcions", va concloure.