Les xarxes socials estan revivint a la seva manera la contesa que ha copat l'actualitat política espanyola al llarg d'aquests últims dies. El terratrèmol provocat en el PP per la disputa entre Isabel Díaz Ayuso i Pablo Casado continuarà tenint rèpliques i les xarxes han estat testimoni d'això. Internautes i marques han aguditzat el seu enginy per pegar-se a la realitat política en un to divertit.

És el cas d'Alpro, ja que la marca de Danone ha fet la seva particular picada d'ullet a Instagram a la guerra Ayuso-Casado adaptant la seva creativitat. "Alpro Avena sense sucre", amb un missatge que l'acompanya on es llegeix: "conté la mateixa quantitat de sucre que la relació entre Isabel i Pablo".

Alpro

La marca vol així emfatitzar que el sucre que té aquesta beguda vegetal és la mateixa quantitat que conté la relació entre els dos dirigents populars, és a dir, zero.

Altres xarxes també han seguit al minut els episodis que estan produint un greu cisma en el PP. A Twitter, diversos internautes han reproduït la famosa frase que al seu dia va pronunciar Ayuso per enarborar les llibertats que exhibia la Comunitat de Madrid: "Pots canviar de parella i no tornar a trobar-te-la mai més", va assegurar en una entrevista radiofònica. Després del dur desacord amb Casado, han estat diversos els fils de Twitter que han fet broma amb la possibilitat que ambdós líders mai no es tornin a trobar, ni per casualitat, pels carrers de la capital.