TV3 ha presentat aquest divendres al jutjat una demanda contra el diari El País, per un article que va publicar el 12 de novembre que contenia al seu entendre dades falses, com ara que en els informatius de Televisió de Catalunya mai es parla de les empreses que han canviat la seu social fora de Catalunya o que no s'hi dona veu a partits espanyols.

TV3 va demanar a El País que rectifiqués aquestes i altres afirmacions, però el diari no n'ha fet cas, i per això avui ha presentat finalment la demanda al jutjat.

L'article del rotatiu portava inicialment com a títol "Una semana en la burbuja de TV3", i era molt crític amb la televisió catalana. Ara apareix a la web amb el títol "Una semana viendo solo TV3".

La llei preveu que un jutge analitzi ara si obliga o no El País a publicar alguna mena de rectificació.

T'ha fet servei aquest article? Per seguir garantint una informació compromesa, valenta i rigorosa, necessitem el teu suport. La nostra independència també depèn de tu.
Subscriu-te a ElNacional.cat