El PSC es veurà dimarts que ve amb el vicepresident i conseller d'Economia Pere Aragonès per discutir sobre els pressupostos. Els socialistes seran el segon grup de la cambra que discutirà sobre els comptes amb el Govern, després de la reunió d'aquest dimarts amb els comuns.
Així ho han assegurat el PSC i confirmat fonts de la conselleria, que també han assegurat que citaran la resta de grups, tot i que encara no hi hagi cap data sobre la taula.
Aragonès manté aquesta tarda una primera trobada amb els dirigents de Catalunya En Comú Podem Jéssica Albiach i David Cid, per iniciar les negociacions dels comptes pel 2019.
L'inici de les negociacions coincideix amb una nova jornada de protesta als carrers de Catalunya contra les retallades.