La proposta de pacte per Catalunya d'un exministre de Zapatero que ha indignat la xarxa

L'exministre d'Administracions Públiques del primer govern de José Luís Rodríguez Zapatero, Jordi Sevilla, ha fet aquest dimecres a través de Twitter una proposta de pacte per la situació de Catalunya dins d'Espanya.

El socialista assegurava estar disposat a acceptar-los a "ells" -els catalans- com a "nacions culturals", només amb la condició que s'accepti seguir dins d'Espanya, segons Sevilla, "l'única nació amb Estat",

Aquesta idea ha indignat a molts usuaris de Twitter que han recriminat a l'exministre que seran els mateixos catalans qui decidiran el seu futur. Altres han criticat la referència a "nació cultural" assegurant que Catalunya és una nació no només a aquest nivell, sinó també polític i social.