El jurista Joan J. Queralt ha pronosticat que el primer secretari del PSC, Miquel Iceta, tindrà molta feina per fer creure que ja no és el de la intervenció del Govern amb el 155.
"Tots tenim la nostra història: és natural. Algunes històries poden dificultar el present i el futur. Com pot passar Miquel Iceta de ser fan del 155 i d'acompanyar l'espanyolisme més ranci, a ser presentat com a federalista genuí? Li caldrà esforçar-se i molt. Sembla", ha indicat.
Queralt ha adjuntat una fotografia d'una manifestació espanyolista a Barcelona, on Iceta es va fer una selfie amb els dirigents del PP Enric Millo, Dolors Montserrat i Xavier García Albiol.
Tots tenim la nostra història: és natural.
— Joan Queralt (@JoanQueralt) 9 de maig de 2019
Algunes històries poden dificultar el present i el futur.
Com pot passar @miqueliceta de ser fan del 155 i d'acompanyar l'espanyolisme més ranci a ser presentat com a federalista genuí?
Li caldrà esforçar-se i molt. Sembla pic.twitter.com/UPyua5fE3g