L'assemblea general extraordinària de Súmate celebrada aquest dissabte ha escollit Montse Sánchez com a nova presidenta de l'organització, segons ha informat la mateixa entitat mitjançant un tuit.
Montse Sánchez @viscat2 nueva presidenta de Súmate!!! pic.twitter.com/2vFV4a4qRq
— Súmate (@sumate_asoc) 28 de enero de 2017
La votació s'ha realitzat durant l'assemblea celebrada a les Cotxeres de Sants, a Barcelona. La vicepresidenta social i coordinador del Baix Llobregat s'ha imposat a Manuel Puerto per 50 vots de diferència. Concretament, Sánchez ha obtingut 98 vots i el seu rival, 48.
L'entitat d'independentistes castellanoparlants va convocar eleccions a la presidència després que el seu anterior president, Chema Clavero, dimitís el desembre del 2016 al·legant motius de salut. Tant ell com també l'expresident Eduardo Reyes han assistit a l'assemblea general materialitzant així el seu suport a la ja nova presidenta de Súmate.
Tot el meu suport a la candidatura de Montse Sánchez @viscat2 a la presidència de @sumate_asoc Trabajaré al teu costat amb el mateix impetu d sempre
— Eduardo reis (@eduardorepi) 26 de gener de 2017