L'expresident brasiler Lula da Silva és el fan número u de Merlí, la popular sèrie de TV3 que ha triomfat també a Llatinoamèrica. Lula da Silva no ha dubtat a desfer-se en elogis de la sèrie a la xarxa, després d'haver-la acabat de veure a Netflix. I diu que l'ha recomanada.
"He acabat de veure Merlí a Netflix i m'ha agradat molt. Fins i tot l'he recomanada a Marilena Chaui perquè la vegi. No explicaré el final, però crec que és trist", ha indicat.
Terminei de assistir Merlí na @NetflixBrasil e gostei muito. Recomendei até pra Marilena Chauí assistir. Não vou contar o final, mas achei triste.
— Lula (@LulaOficial) January 15, 2020
Marilena Chaui és una filòsofa brasilera i professora de Filosofia Moderna a la Universitat de São Paulo. I va ser una de les fundadores del Partit dels Treballadors del Brasil, juntament amb Lula da Silva.