Josep Huguet adverteix que hi ha "un forat en el relat" pactista

L'exconseller d'ERC Josep Huguet ha reconegut en una conversa amb un altre militant del seu partit, David Florejachs, que hi ha "un forat en el relat" dels partidaris de negociar i dialogar amb el govern espanyol. I és que el president espanyol, Pedro Sánchez, no vol negociar amb els independentistes catalans, i encara menys sobre un referèndum d'autodeterminació.

"Nosaltres que som independentistes de tota la vida, pensem que la solució passa per la via del diàleg i la negociació. Els grans conflictes es resolen asseguts al voltant d'una taula. Quan abans l'aconseguim molt millor per a tothom", ha indicat Florejachs, que havia estat xòfer de Junqueras.

"Sí. Però algú haurà de fer la feina per forçar l'estat a seure. Aquest forat en el relat a mi no m'agrada", ha precisat Huguet.