El president a l'exili Carles Puigdemont ha rebut una visita a Waterloo el dia que fa un any que va arribar a Bèlgica. El lehendakari Juan José Ibarretxe l'ha anat a Bèlgica.
Avui fa un any que vam arribar a Bèlgica per continuar la defensa de la república proclamada i poder expressar-nos lliurement i denunciar la vulneració de drets fonamentals. Avui el Lehendakari Ibarretxe @LHKibarretxe m'ha honorat amb la seva visita. Eskerrik asko! pic.twitter.com/kU58kKmTaC
— Carles Puigdemont (@KRLS) 30 d’octubre de 2018
La trobada s'ha fet a la Casa de la República, i el president català ha compartit la imatge que ha immortalitzat el moment acompanyada d'unes paraules: "Avui fa un any que vam arribar a Bèlgica per continuar la defensa de la república proclamada i poder expressar-nos lliurement i denunciar la vulneració de drets fonamentals". Puigdemont ha agraït la visita dient gràcies en basc.
Puigdemont, un año del President en el exilio. Ni héroe, ni mártir, ni villano, tan solo un demócrata catalán pic.twitter.com/Yl9V73nUyA
— Juan Jose Ibarretxe (@LHKibarretxe) 30 d’octubre de 2018
Per la seva banda, el lehendakari també ha compartit el moment a través d'una piulada on ha qualificat el president català de "tan sol un demòcrata català". En la mateixa línia ha recordat l'efemèride d'aquest dimarts; un any d'exili de Puigdemont.