"Moments així requereixen que algú actuï i faci allò desagradable, allò necessari. Si em necessites, envia DM (missatge directe a Twitter)".
Agafant-se als primers minuts de l'inici de la sèrie nord-americana, el compte oficial de House of Cards ha tret ferro a la situació de crisi interna per la qual passa el PSOE i encara més després que ahir dimitissin 17 membres de la seva executiva.
Així també començava el primer capítol de la sèrie, quan el congressista Francis Underwood (l'actor Kevin Spacey) sortia de casa seva en sentir un lladruc, seguit de la derrapada d'un cotxe. Acompanyat del seu guardaespatlles, veuen que un turisme ha atropellat el gos que bordava i, en creure que "no sobreviurà", Underwood l'acaba sacrificant.
Mentre escanya l'animal, Underwood diu a càmera la frase que "hi ha dues classes de dolor, el dolor que et fa fort i el dolor inútil, aquest dolor que només provoca patiment. No tinc paciència amb les coses inútils, moments així requereixen que algú actuï i faci allò desagradable, allò necessari".