L'enquesta realitzada per La Sexta ha donat al líder de Podemos, Pablo Iglesias, com a guanyador del debat electoral a quatre per als comicis del 26-J celebrat la nit d'aquest dilluns.
A més d'Iglesias, en el debat han participat l'actual president del Govern espanyol en funcions i candidat del PP, Mariano Rajoy, que queda segon, set punts per sota del podemista; Pedro Sánchez, candidat del PSOE, que queda en tercer lloc, i Albert Rivera, de C's, que queda en última posició.
Els resultats del sondeig són els següents:
Pablo Iglesias: 28,9%
Mariano Rajoy: 21,8%
Pedro Sánchez: 18,0%
Albert Rivera: 17,7%
Segons aquest baròmetre, Rivera remunta fins al segon lloc a l'hora de valorar el debat sobre corrupció, però també guanya Iglesias en aquest bloc. El líder de Podemos surt victoriós igualment en els capítols del debat econòmic i projecte de futur.