El delegat de la Generalitat a Madrid, Ferran Mascarell, ha publicat la fotografia críptica d'una taula després de dinar, on s'haurien debatut temes relatius a les eleccions municipals de Barcelona i projectes de ciutat. Però Mascarell no ha revelat qui eren els comensals. A la taula apareixen tasses de cafè, vasos i algunes ampolles d'aigua i vi.
"En aquesta taula han sortit més idees per Barcelona que les que sentim de la mà dels candidats de tota la vida. Barcelona precisa d’un nou projecte i noves idees al servei dels barcelonins/nes: entre tots la farem més democràtica, més justa, més pròspera i més benestant. Seguim treballant", ha indicat.
En aquesta taula han sortit més idees per BCN que les que sentim de la mà dels candidats de tota la vida. BCN precisa d’un nou projecte i noves idees al servei dels barcelonins/nes: entre tots la farem més democràtica, més justa, més pròspera i més benestant. Seguim treballant. pic.twitter.com/zMTDCqrb9J
— Ferran Mascarell (@ferranmascarell) 24 d’octubre de 2018