L'Ajuntament de Barcelona ha reclamat la llibertat immediata dels líders sobiranistes Jordi Sànchez i Jordi Cuixart i dels consellers del Govern de Catalunya empresonats en presó preventiva en diversos centres penitenciaris catalans.
La comissió de Presidència ha aprovat una declaració institucional, impulsada per PDeCAT i amb el suport de BComú, ERC, CUP i els regidors no adscrits, que també reclama que "es permeti el retorn de tots els membres del Govern de Catalunya, altres líders polítics i represaliats ideològics que actualment es troben a l'exili".
En la part dispositiva de la declaració institucional, l'Ajuntament de Barcelona demana a més que "es posi fi a la persecució i repressió ideològica contra l'independentisme".
Presos polítics
Barcelona reclama la llibertat immediata dels presos polítics catalans
El Nacional
Foto: ACN
Barcelona. Dimecres, 19 de setembre de 2018. 18:06
Actualitzat: Dimecres, 19 de setembre de 2018. 18:35
Temps de lectura: 1 minut
Foto: ACN
Barcelona. Dimecres, 19 de setembre de 2018. 18:06
Actualitzat: Dimecres, 19 de setembre de 2018. 18:35
Temps de lectura: 1 minut
