El líder de Ciutadans al Congrés, Albert Rivera, ja està escalfant motors per a les eleccions del 28-A. Així, ha decidit que el vicepresident segon del Parlament i referent de Ciutadans a Catalunya, José Maria Espejo-Saavedra, sigui una de les novetats a les llistes del partit taronja per a les pròximes eleccions generals. 

D'aquesta manera, canviarà el Parlament pel Congrés dels Diputats, segons ha avançat Vozpópuli. La direcció del partit ho té clar, tot i que la decisió final depèn d'Espejo-Saavedra. Malgrat que encara és aviat, el seu entorn assegura que no es tanca les portes al canvi.

Des del partit tenen pensat que Espejo es converteixi en el principal aspirant de Ciutadans a la presidència del Congrés o bé formi part de la Mesa. El lloc final dependrà però del resultat del 28-A.