L'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, s'ha situat en una entrevista a Betevé entre les "dones extraordinàries", tot celebrant que la van escollir per estar al capdavant de l'Ajuntament. Colau ha fet l'afirmació en una entrevista al costat de la pregonera de la Mercè, Leticia Dolera.
"De dones extraordinàries i diverses en tenim arreu de la nostra ciutat. I el que és estrany és que en els llocs més institucionals hagin trigat tant a arribar. Però aquí estem i d'aquí no marxem", ha indicat l'alcaldessa situant-se ella mateixa dins d'aquest col·lectiu brillant.
Estimada @AdaColau si ets o no una dona extraordinària és millor que ho valorin els altres, no tu mateixa. D’això a casa en diem no necessitar àvia. Quin ego! pic.twitter.com/c9ia4ZdpHy
— Susagna Caseras (@SuCaseras) 21 de setembre de 2018
Tant bon punt ha transcendit el tall de veu, ha començat a correr per les xarxes socials.