En Renault tenen molt clar que, si volen tornar a ser una de les marques de més pes al nostre país, han de tenir també un dels models amb més pes en el segment de moda a Espanya: el dels SUV de mida compacta.

Un segment en el que, de fet, es troba el model més venut actualment les nostres carreteres, el Hyundai Tucson, així com altres models molt d'èxit com és el cas del Kia Sportage, el Peugeot 3008 o el Seat Ateca. Si bé és cert que els SUV que es troben per sota dels compactes, és a dir, els suburbans, no deixen de guanyar adeptes cada dia que passa al nostre país, també ho és que cada vegada són més els que són també per models com el Tucson, el Sportage i companyia, entre altres coses perquè es presenten com a models també molt aptes per a les famílies.

 

Renault tenia fins fa poc el Kadjar com els seus representants portaven aquest invent, però com bé saben a la marca francesa, aquest SUV mai no va tenir l'èxit esperat. Per això, lluny de donar una nova oportunitat aquest model amb una nova generació, en el fabricant gal per un per començar de zero i llançar un nou model, l'Austral, que està cridat a ser un dels models més venuts al nostre país en els pròxims temps.

El Renault Austral, un SUV que apunta a ser un èxit

Es pot destacar de fet que, si bé és cert que porta tot just una setmanes al nostre mercat, aquest model ha aconseguit ja superar les 1100 matriculacions, evidenciant que apunta ser un dels models més venuts i d'èxit a les nostres carreteres. És per això que, en Renault, tenint en compte que aquest model serà el seu model estavella, no estan fent cap altra cosa que intentar potenciar encara més les seves vendes amb una oferta que converteix a la versió híbrida d'aquest Austral en una de les opcions més interessants del seu segment amb aquest tipus de motor.

 

Tal com podem veure al configurador de la marca, si optem per finançar la compra d'aquest Renault Austral amb un motor híbrid que li permet poder lluir l'etiqueta ECO de la DGT i que arriba més que bé dotat de sèrie quant a equipament, el preu de partida es queda en menys de 36.000 €, un preu que evidentment acabarà sent més alt a causa de les condicions de finançament i als interessos.

Això sí, atès l'alt grau de tecnologia amb què arriba aquest Austral, el seu atractiu disseny i un motor que apunta també a ser una de les grans armes d'aquest model, no seria estrany que al desembre les seves vendes augmentessin de forma notable.