El Toyota RAV4 porta ja molts anys sent una de les principals armes de la marca japonesa a tots els mercats en què participa. Un d'aquests models que han ajudat a què els SUV s'hagi convertit en la tendència en la gran majoria de mercats europeus, entre altres coses perquè, com bé saben en Toyota, les cinc generacions que cridi a aquest model als mercats del vell continent han anat a més amb cada una d'elles respecte a les vendes.
Si bé és cert que no és en cap cas un model barat, entre altres coses perquè Toyota l'ha dotat en aquesta generació actual d'una gamma de motors híbrids i una opció híbrida endollable molt interessant, també és cert que es tracta d'un dels familiars més atractius quant a relació qualitat preu.
Això sí, com bé saben els que tenen un d'aquests models, aquest RAV4, especialment en totes aquelles variants que no compten amb tracció total, no pot presumir en cap cas de ser un tot terreny pur i dur.
De fet, la immensa majoria dels seus que triomfen al nostre país són models que, una vegada lluny de l'asfalt, tenen les mateixes habilitats offroad que pot tenir una berlina, encara que és cert que la seva alçària lliure més gran a terra sí que els pugui permetre patir menys danys a segons quins terrenys.
El preparador que converteix el Toyota RAV4 en un veritable tot terreny
I és precisament el fet que sigui un model que no pugui presumir de tenir ni una imatge ni unes capacitats de tot terreny pur el que ha portat al preparador Kuhl Racing a llançar al Saló de Tòquio la seva particular versió d'aquest model.
Una versió que, tal com podem veure en les imatges, no se sembla res a l'original i sí que pot presumir de ser un model, almenys en tot el que es refereix a l'apartat estètic, que s'apropa molt més a la imatge dels tot terreny més capaços del mercat.
Si bé és cert que el preparador no ha tocat res en l'apartat mecànic, aquesta preparació del RAV4 converteix al Toyota en un tot terreny molt més capaç i molt més atractiu referent al disseny, gràcies als seus enormes pneumàtics, una alçària lliure a terra encara major i unes proteccions molt més capaces.
Això sí, es pot tenir en compte que aquesta preparació té un cost de més de 15.000 € que, sumats al cost del RAV4, no és que converteixin aquest model en una ganga precisament.