De vegades no s'hi repara, però Toyota, a més de fabricar eficaços vehicles híbrids, sap també construir excel·lents esportius. A més d'aquell Toyota Celica que ja no es fabrica i va permetre a Carlos Sainz (pare) guanyar dos campionats del món de ral·lis i que, una vegada, va caldre provar de arrencar; la marca nipona ens ha ofert i ofereix altres esportius espectaculars com el GR 86 o el GR Supra, que aquest estiu gaudeix d'una important rebaixa.

Toyota GR Supra
Toyota GR Supra

Quant costa convertir-se en propietari d'un Toyota GR Supra aquest mes d'agost?

D'entrada, 4.000 euros menys que fa uns mesos, perquè Toyota, i així ho informa el portal d'ofertes quecochemecompro.com, ha rebaixat el preu oficial del seu esportiu més famós fins a situar-lo en 52.550. És, sens dubte, una molt bona oportunitat per aconseguir aquest cotxe.

Què ens ofereix el Toyota GR Supra?

El Toyota GR Supra mesura 4,38 metres, disposa d'un maleter de 290 litres i està disponible amb dues motoritzacions diferents: un 2.0 Turbo de gasolina amb 258 CV i un 3.0 Turbo de gasolina de 340 CV. El primer consumeix 7 litres cada 100 quilòmetres i el segon, 8. A l'interior, aquest biplaça ens ofereix tot allò que un amant dels esportius japonesos pot desitjar: comoditat, connectivitat i ajuts a la conducció que poden activar-se o no en funció de les sensacions que volem experimentar al volant d'un cotxe que no deixa indiferent a ningú. Pesa menys de 1.500 kg i aquest fet, unit a la potència dels motors que s'ofereixen el converteix en una autèntica bala que, ben conduïda, no faria un mal paper si hagués d'enfrontar-se al monoplaça que condueix avui Carlos Sainz fill.