Si hi ha un concepte que ha acompanyat Toyota els últims anys a nivell mundial, aquest no pot ser cap altre que el de tecnologia. I és que la marca japonesa va ser la que va decidir apostar fa ja molts anys per la tecnologia híbrida, un tipus de motors que li han ajudat a convertir-se la primera marca quant a quota de mercat a nivell internacional i que, a més, l'ha ajudat també a anar guanyant pes als principals mercats.

Tanmateix, per molt que Toyota sigui també sinònim de deficiència quan mecàniques i d'excel·lents models quant a relació qualitat preu, això no significa que al catàleg de la marca japonesa no puguem trobar opcions perfectes per a aquells que busquen models esportius en els quals els motors molt potents són sempre els principals protagonistes.

 

És més, Toyota pot presumir de tenir-ne a les seves files un dels esportius més desitjats pels amants d'aquest tipus de models: el Toyota Supra. Si bé és cert que la generació actual va generar en el seu moment certa polèmica en ser un model desenvolupat de la mà de BMW, alguna cosa, que ens va agradar als més puristes de Toyota continua sent un dels models més respectats dins del mercat.

Toyota convertirà al seu Supra en un superesportiu elèctric

Això sí, es pot destacar que si ja aquesta cinquena generació ha estat molt polèmica, la sisena, en la que la marca ja estan treballant, serà una generació del supra que li agradi precisament als amants dels motors de combustió. Entre altres coses perquè, si bé és cert que encara no s'han fet oficials gaires detalls sobre això, des de l'entorn de Toyota ja apunten que la marca està més que decidida a convertir al seu Supra en un superesportiu al 100 × 100 elèctric.

 

Evidentment no se sap res encara tampoc del disseny, però no seria estrany que Toyota apostarà per introduir en aquesta nova generació d'un dels seus models més lloats al mercat dos de les tecnologies que apunten a ser claus en el futur. D'una banda, un innovador sistema de transmissió manual per a elèctrics que estan desenvolupant una marca i, per un altre, un nou sistema de direcció per cable que ajudarà a millorar la dinàmica de conducció d'aquest model.

Tenint en compte que la nova generació d'aquest model no arribarà fins a 2025, és a dir, com a mínim d'aquí a dos anys, no seria estrany que anessin apareixent notícies sobre això d'un futur Supraelèctric que, per molt que els dolguin els més puristes, sembla que va acabar sucumbint a les tendències actuals del mercat.