Avui dia, i les xifres de vendes ho demostren, és més que evident que a Espanya són cada vegada més els conductors que d'una banda aposten per marques low-cost com és el cas de Dacia i MG i, per un altre, aposten directament per anar a buscar un model de rènting en comptes d'anar a buscar un model per comprar-lo en propietat.

No és casualitat llavors que una marca que necessita una empenta de vendes al nostre país com és el cas de Mazda hagi decidit llançar ara una promoció molt interessant que ajunta les necessitats d'aquells que no vulguin un cotxe en propietat però alhora volen pagar una quota mensual relativament baixa per fer-se amb un model molt interessant en tots els sentits.

 

I aquest model no és altre que el Mazda 2 en la versió MHEV, un petit utilitari que pot presumir de comptar amb l'etiqueta ECO de la DGT i, sobretot, de situar-se un esglaó per sobre de la immensa majoria dels seus rivals directes, evidentment també dels models low-cost, referent a qualitat de materials, equipament i tecnologia.

El Mazda 2 de rènting és una ganga

Tal com podem veure a la secció d'ofertes de la marca japonesa, ara podem fer-nos amb la versió d'accés d'aquest utilitari per una quota de rènting de tan sols 301 € al mes, una quota que va associada a un contracte de quatre anys, és a dir, 48 mesos, amb un màxim de 10.000 km a l'any.

 

Evidentment hi ha ofertes de rènting que milloren aquesta xifra, però es pot tenir en compte que el model japonès arriba de sèrie amb un motor de 90 cavalls de potència associat a un sistema de micro hibridació lleugera, per la qual cosa li permet lluir l'etiqueta ECO de la DGT i poder circular sense cap tipus de problema amb les zones de baixes emissions de les principals ciutats a Espanya així com, alhora, aconseguir uns consums bastant més baixos.

Un dels grans arguments d'aquesta oferta per part de la marca japonesa és que en aquest contracte del rènting ja s'inclouen tant el manteniment com la vaig reparar sopars, així com, sobre tota una assegurança a tot risc sense franquícia, pel que el conductor tan sols es tindrà de preocupar de les despeses de la gasolina.