Com bé saben els que estan interessats en fer-se amb un SUV de mida urbana, el Volkswagen T-Cross pot presumir de ser una de les millors opcions del seu segment. Un model que, això sí, com sol ser habitual a la marca alemanya, es posiciona diversos esglaons per sobre de bona part dels seus rivals directes i el que es refereixi preu, entre altres coses perquè així ho vol el fabricant, que busca un posicionament de marca superior al d'altres com Seat, Peugeot, Skoda o Citroën, entre d'altres.
Amb més de 3000 matriculacions en el que portem d'any, aquest Volkswagen ocupa ara la 22a posició en el rànquing de cotxes més venuts a Espanya, evidenciant que, si bé és cert que és lluny del Volkswagen T-Roc, un model amb el qual comparteix segment, continua sent una de les opcions preferides per a molts espanyols.
Això sí, com bé saben precisament en el grup Volkswagen, és un model que està estretament relacionat amb aquest T-Cross el que, de fet, pot presumir d'estar arrasant literalment al mercat espanyol i ser actualment el model més venut a les carreteres del nostre país.
El Seat Arona, molt més barat que el Volkswagen T-Cross, triomfa a Espanya
No és cap altre que el Seat Arona, un model que, ull, ha aconseguit tan sols el mes de març una xifra de vendes més gran que la que ha aconseguit el T-Cross sumant les vendes dels tres primers mesos d'aquest 2023. És més, l'excel·lent resultat de vendes que ha tingut el model espanyol el tercer mes de l'any no ha fet cap altra cosa que provocar que superi el Dacia Sandero i es converteix ara en el model més venut a Espanya.
Com sol ser habitual en els models de Seat, excel·lent relació qualitat preu d'aquest Arona és el que fa de l'un dels models més d'èxit a Espanya. Tal com podem veure en quecochemecompro.com, gràcies al descompte actual sempre i quan es finança la compra amb la marca, el preu de partida d'aquest model se situa just per sobre dels 18.000 €, és a dir, uns 7000 € més barat que el preu que té la versió més senzilla del Volkswagen.
És més que evident que, a nivell de qualitat, d'equipament de sèrie, i fins i tot d'habitabilitat i capacitat de càrrega, el model alemany és un model molt superior. Tanmateix, es pot tenir en compte que a nivell mecànic els dos cotxes arriben amb el mateix motor, un motor de gasolina 1.0 TSI de 95 cavalls de potència associat a una transmissió manual, per això molts argumenten que la diferència de preu és més que exagerada.