Amb gairebé 16.000 vendes en el que portem d'any, Fiat ocupa la 15a posició en el rànquing general de vendes en aquest 2022 a Espanya. Si bé és cert que té moltes marques per davant, també ho és que els italians poden presumir d'estar passant en els nostres millors moments a nivell comercial, especialment al nostre país.

Això sí, es pot destacar que, com ocorre també en el cas de Dacia amb el seu Sandero, Fiat basa bona part de les seves vendes en un únic model, en aquest cas el 500. Aquest model, per a molts l'urbà per excel·lència al nostre país, pot presumir d'acumular ja més de 10.000 vendes, és a dir, més de la meitat de totes les vendes totals que la marca acumula de la qual cosa portem d'any al nostre país.

 

I és que són molts els punts positius que té aquest Fiat 500, un model pensat especialment per a aquells que vulguin un cotxe per al dia a dia a la ciutat així com per a escapades puntuals tenint en compte, això sí, que no és precisament del model ni més ampli ni amb una habitabilitat més gran ni capacitat de càrrega del mercat.

El preu del Fiat 500, un dels seus millors arguments de venda

Això sí, segurament, dins dels molts arguments positius, dos destaquen per sobre de la resta. D'una banda, evidentment el seu preu. Tal com podem veure en quecochemecompro.es, aquest model pot presumir de tenir un preu de partida en la seva versió més bàsica de menys de 13.000 €, i de ser al seu torn més barat que el Dacia Sandero.

Si bé és cert que el model romà pot presumir de ser més polivalent, més ampli i de ser una opció també senzilla però correcta per a viatges i escapades, no són pocs els que situar al 500 un esglaó per sobre respecte al model de Dacia quant a qualitat.

 

D'altra banda, segurament un argument que cada vegada està convencent els conductors al nostre país és que, a diferència del sender, el Fiat 500 arriba ja amb l'etiqueta ECO de la DGT de sèrie gràcies al sistema de micro hibridació lleugera que la marca ha implantat ja en totes i cada una de les versions d'aquest urbà.

Així, amb un preu que bé podria firmar Dacia, podem aconseguir un model amb unes dimensions perfectes per al dia a dia a la ciutat, amb etiqueta ECO, amb un disseny molt atractiu i amb una qualitat mitjana més que amb notable. No és estrany llavors que sigui ni més ni menys que el novè model més venut el que portem d'any a Espanya.