Amb una mica més de 2000 matriculacions, el Volvo XC40 pot presumir d'ocupar ara la posició 63 al nostre país. Si bé és cert que no és precisament una de les millors posicions del nostre mercat, es pot destacar que aquest model forma part d'un dels segments més competitius en el que s'ha d'enfrontar a models molt assentats a les nostres carreteres com és el cas de l'Audi Q3, el BMW X1 i el Mercedes GLA.
Però el pitjor per a la marca sueca ja no és la dificultat que té a l'hora d'enfrontar-se als models prèmium alemanys, sinó que no és cap altre que un dels SUV japonesos que més està creixent en els últims mesos el que ja aconseguit el mes de maig passat millors xifres de vendes que el XC40.
No ha estat cap altra que Lexus, la marca prèmium de Toyota, la que ha aconseguit situar al seu UX, el seu SUV més compacte actualment les carreteres espanyoles, per sobre del model suec el mes de maig passat, encara que és cert que el model japonès, a nivell general, continua estant per darrere.
El Lexus UX té cada vegada més presència a Espanya
Si bé és cert que són molts els motius que estan provocant que aquest model japonès tingui cada vegada més adeptes a Espanya, la seva excel·lent relació qualitat preu pot presumir de ser la seva millor arma. I és que, tal com podem veure en quecochemecompro.com, la versió més senzilla d'aquest model té un preu, comptant amb totes les promocions i descomptes actuals que per sobre de la taula el fabricant japonès, de menys de 35.000 €.
Per molt que Volvo porta també temps apostant per posar a la venda una versió del seu XC40 molt ben dotat de sèrie per sota dels 30.000 €, el punt a favor que té el Lexus, i no tan sols davant el Volvo sinó també davant la resta de models prèmium europeus com els BMW, Mercedes i Audi, és que el model japonès porta de sèrie amb un motor híbrid, alguna cosa que cap dels seus rivals europeus pot dir, almenys en les seves versions més senzilles.
En aquest cas es tracta d'un motor híbrid auto recarregable de 184 cavalls de potència, una mecànica que li permet tenir prestacions molt interessants, un consum molt més baix que el dels seus rivals directes i, a més, l'anhelada etiqueta ECO de la DGT, un dels factors de compra cada vegada més determinants a les carreteres espanyoles.
