Per molt que Skoda no pugui presumir de tenir una enorme quota de mercat ni a Espanya ni a cap dels mercats potents a nivell europeu, el fabricant del grup Volkswagen sí que sap molt bé que té algun dels seus models, autèntiques referències en els seus respectius segments.
Un d'ells és precisament un model que acaba de rebre la seva actualització de meitat de cicle l'Octavia, una berlina compacta que porta molts anys sent un dels models més venuts de la marca i la millor opció entre aquells que buscar una berlina generalista amb una excel·lent relació qualitat preu, un tipus de cotxe cada vegada menys popular en diferents concessionaris a Europa.
Com ha ocorregut amb la resta de novetats de la marca, aquest nou Octavia destaca per ser un model amb millor tecnologia, millor qualitat però al seu torn mantenint una molt bona relació qualitat preu i, sobretot, aquest disseny neutre que tant l'ha caracteritzat al llarg dels anys i un nivell d'habitabilitat i de capacitat de càrrega perfecte per a aquelles famílies que no volen saber res dels SUV.
Els preus del nou Skoda Octavia
De moment no se saben els preus que tindrà aquesta nova versió de l'Octavia al nostre país, però en conèixer-se els preus al mercat alemany ja ens podem fer més o menys una idea dels preus que tindran al nostre país.
Així, Skoda continuarà optant per dues opcions mecàniques, d'una banda els motors de gasolina, que podran ser de 115 cavalls o de 150 cavalls, i d'altra banda una versió dièsel també amb 150 cavalls però amb canvi DSG perfecta per a aquells que vagin a recórrer molts quilòmetres a l'any en autovies i autopistes.
La versió més senzilla de totes supera per poc els 30.000 €, mentre que la versionis de gasolina de 150 cavalls de potència així com la dièsel superen els 33.000 €, deixant els preus més alts per a les versions Sportline amb més de 38.000 € en el cas del gasolina de 150 cavalls i més de 42.000 € en el cas del dièsel.
A la marca ja han anunciat que anar a l'incorporant noves possibilitats mecàniques al llarg dels propers mesos, però no seria estrany que, com ha ocorregut des de fa ja molts anys, aquest Octavia continués sent una de les opcions més venudes de la marca a nivell europeu.