Un dels grans objectius que té Seat de cara a aquest 2024 és recuperar bona part del terreny que ha perdut en el passat 2023. I és que, si bé és cert que la marca espanyola continua sent una de les més venudes, també ho és que ha deixat de ser la que domina a les carreteres del nostre país, i ha vist com diverses marques li han passat per davant.

Evidentment una de les intencions que té el fabricant del grup Volkswagen és aconseguir que tots i cada un d'aquests models siguin referència en els seus respectius segments, però en Seat saben molt bé que el millor que puc fer és continuar apostant per què, és que és ni més ni menys que el segon cotxe més venut a Espanya, l'Arona, continuï sent el seu principal aliat a les nostres carreteres.

Entre altres coses perquè aquest Arona comença a ser contra les cordes, sobretot veient l'augment de quota de mercat que ha tingut el MG ZS, un rival directe per segment però que té un preu bastant inferior, una cosa que ha provocat que siguin molts els que opten per comprar aquest SUV xinès.

El Seat Arona més senzill costa menys de 20.000 euros

És per això que, tal com podem veure al configurador de la marca espanyola, es continua apostant per fer del seu Arona un dels models més barats de la seva categoria, amb un preu de partida de la versió més senzilla que es queda per sota dels 20.000 €.

 

Una versió senzilla que arriba amb un motor de gasolina 1.0 TSI de 95 cavalls de potència associat a una transmissió manual de sis velocitats que, sense ser evidentment la millor mecànica de Seat, promet un rendiment més que decent en entorns urbans interurbans, el terreny de joc per al qual ha estat dissenyat aquest cotxe. A més, té prou potència per afrontar sense problemes un llarg viatge en autovies i autopistes a altes velocitats.

Per la qual cosa es refereixi el seu equipament, per molt que vagi associat al més bàsic, aquest compte ja amb un bon nivell, entre altres coses perquè compta amb un quadre d'instruments digital, ajuts a la conducció com és el cas del sistema de manteniment de carril o el detector de fatiga així com un nivell de qualitat als seus materials més que decent.