Quan amb prou feines falten unes setmanes perquè acabi l'any, en Seat volen que el mes de desembre sigui positiu quant a vendes. Saben molt bé el fabricant espanyol que no aconseguiran recuperar tot el terreny perdut l'últim mes de l'any, però saben també molt bé que, amb interessants ofertes com els que proposen ara per a l'Ibiza de rènting, poden aconseguir millors xifres.
Entre altres coses perquè el rènting s'ha convertit en una opció cada vegada més buscada entre els conductors espanyols. Tenint en compte que són molts els factors que juguen a favor d'aquest tipus de compra, entre ells el fet de comptar amb lliurament immediat, una quota mensual és la que està gairebé tot inclòs i el fet també de poder tornar el cotxe una vegada s'acaba el contracte, no és estrany que el rènting vagi guanyant a poc a poc adeptes a Espanya.
És evident que si allò que es busca l'hora de comprar un cotxe és una futura inversió de tal manera que puguem recuperar part de la inversió venent el model o, al contrari, gaudir d'aquest model durant molts anys, el rènting no és precisament la millor opció. Sí que ho és per a aquells que vulguin oblidar-se de la gran majoria de despeses amb una quota mensual i poder anar canviant el cotxe cada pocs anys.
El rènting del Seat Ibiza que el converteix en una ganga
Actualment, tal com podem veure al configurador de la marca, podem aconseguir un Seat Ibiza de rènting per tan sols 262 euros al mes, un preu en el qual ja estan inclosos manteniment, reparacions i assegurança a tot risc sense franquícia. Per poder aconseguir aquesta quota tan baixa haurem de firmar un contracte de 60 mesos, és a dir cinc anys, amb un quilometratge màxim anual de 10.000 km.
Quant a la versió que va unida a aquesta quota de rènting, es tracta de la versió de revista que arriba amb un motor de gasolina 1.0 MPI de 82 cavalls de potència associat una transmissió manual, una mecànica perfecta per al dia a dia a la ciutat així com per a escapades i viatges sempre tenint en compte que ens promet estacions molt elevades en segons quines situacions.
Per la qual cosa es refereix a l'equipament, arriba de sèrie amb, entre altres coses, sensors posteriors d'aparcament, assistent d'arrencada en pendent, control de creuer i limitador de velocitat, Front Assist amb frenada d'emergència en ciutat, detector de fatiga del conductor, tancament centralitzat amb comandament a distància, receptor de ràdio digital, aire condicionat, Bluetooth, serveis digitals online UCO i múltiples coixins de seguretat.