Com bé saben en BMW, el seu X1 passa per ser un dels models més venuts tant de la marca alemanya en el nostre país com del seu segment a les nostres carreteres, i això que no té gens fàcil tenint en compte que té rivals gaire potents com és el cas del Mercedes GLA o l'Audi Q3.

En aquest sentit, si bé és cert que aquestes tres marques alemanyes porten molts anys dominant en gairebé tots els segments en què participa i que a més se situen un esglaó per sobre de potser altres marques prèmium a nivell d'estatus al mercat, cap tenir en compte que aquest X1 està tenint cada vegada més rivals i que, a més, compten amb preus que converteixen al model alemany en una opció evidentment molt top però no potser tan interessant quant a relació qualitat preu.

Alguns rivals prèmium de BMW són opcions més interessants

Hi ha diversos exemples en aquest sentit, entre els que podem trobar opcions molt interessants també com és el cas del Volvo XC40, el Lexus UX o també el Lynk & Co 01, models que comparteixen segment però que, en aquests tres casos, compten amb diferents mecàniques i un argument molt al seu favor: els tres són més barats que el BMW X1 més senzill.

 

I és que es pot tenir en compte que BMW no ofereix cap tipus de descompte ni promoció pel seu model estavella, de tal manera que la versió d'accés té un preu que s'eleva per sobre dels 44.000 €.

Un preu que alhora el deixa per sobre del que té el Volvo XC40 més bàsic, que amb diferents descomptes i promocions té un preu que ronda els 32.000 €, l'UX que ronda els 37.000 € i que compta amb el seu motor híbrid auto recarregable com el seu millor argument de venda i fins i tot el deixa per sobre també del Lynk & Co 01, un SUV híbrid endollable estretament relacionat amb el XC40 i que s'ha convertit en una de les revelacions al nostre mercat en els últims anys, amb un preu de partida que s'acosta als 38.000 €.

 

És cert que el BMW X1 continua tenint un estatus dins del mercat que el converteix en una de les opcions més buscades al nostre país, però no seria estrany que, veient que hi ha opcions també molt prèmium i en alguns casos més interessants a nivell mecànic i amb preus més baixos, les seves vendes comencessin a caure.