Com bé saben a Mercedes, cada marca, cada fabricant, té fixada la seva pròpia agenda a l'hora de llançar nous models i actualitzacions dels presents. En aquest sentit, no és que sigui precisament casualitat que mai no s'encavalquin llançaments de models del mateix segment per part de diferents marques.
El que sí que és habitual és que cada poc temps sigui un fabricant el que presenti alguna de les novetats d'un segment en concret, i que al cap d'uns mesos sigui un altre el que faci el mateix per a així fer que la roda de novetats mai no pari.
Tenint en compte que fa tot just uns mesos Mercedes va presentar el seu nou GLC, un dels seus models més importants i un dels models alhora més venuts de la marca de l'estrella a Europa, ara, tenint en compte que BMW encara està desenvolupant el seu nou X3 i que Audi té ja gairebé llest el seu nou Q5, quan Lexus ha decidit presentar les novetats del seu nou NX, un dels grans rivals dels tres models prèmium alemanys.
Les novetats del Lexus NX 2023
Unes novetats que no passen precisament per un canvi estètic, sinó per millores referent a equipament, tecnologia i, sobretot, novetats també en l'apartat de mecàniques.
Una de les més importants és que, a diferència del que passava fins ara, Lexus posarà a sobre de la taula la possibilitat de configurar l'acabat Luxury amb un motor contracció tan sols davantera, una cosa que no va passar fins ara, quan aquest tipus d'acabat tan sols es podia associar a la versió amb tracció a les quatre rodes.
D'altra banda, més enllà d'estrenar també novetats quant als seus acabats, des de Lexus apunten que una de les importants millores que realitzaran en les seves mecàniques en aquest nou NX 2023 no és tant un nou motor, sinó una millora en l'eficiència tant de les versions híbrides com les versions híbrides endollables, una millora que millorarà evidentment el consum de les prestacions de les seves mecàniques.
L'únic que no se sap de moment són els preus d'aquest nou NX 2023, encara que sí que se sap ja que les noves versions que comptaran amb aquestes millores arribaran en algun moment del tercer trimestre d'aquest curs. No seria estrany llavors que, amb aquestes millores, el model japonès continués sent un dels grans rivals de les prèmium alemanyes.