Com bé saben a Audi, el seu Q8 no és que pugui presumir de ser precisament el model més venut al nostre país. I és que es tracta d'un dels models més cars dins del catàleg de la marca alemanya, entre altres coses perquè és un dels seus SUV més ben dotat en tots els sentits.

Precisament a Audi estaran molt atents a l'arribada al mercat d'un model que rivalitzarà amb el seu Q8, un model que apunta a convertir-se en un dels més interessants entre els més VIP que, això sí, estan disposats a fer el salt als cotxes 100 × 100 d'elèctrics.

 

No és altre que el Polestar 4, un model que arribarà al nostre país uns mesos després que ho faci el Polestar 3 i que complementarà la gamma de models de la marca de Volvo juntament amb el Polestar 2. En aquest sentit, si bé és cert que aquest fabricant està molt lluny de tesla referent al nivell de vendes, es pot tenir en compte que, amb més de 600 matriculacions en el passat 2023, Polestar ha augmentat gairebé un 300 % respecte a les seves vendes en el passat 2022.

El Polestar 4, un SUV cupè molt top

El Polestar 4 serà una de les seves grans novetats en aquest 2024, un model que arribarà amb una carrosseria de grans dimensions però amb un disseny cupè que el convertirà en una de les opcions més interessants del seu segment.

Entre altres coses perquè el seu preu de partida s'acostarà als 65.000 €, un preu que, si bé és cert que evidentment no és un preu baix i que l'allunya de la immensa majoria de les butxaques dels espanyols, dins de la categoria dels SUV de grans dimensions elèctrics de marca prèmium el situen en una zona molt interessant.

 

Arribarà amb dues opcions mecàniques, una variant amb un únic motor de 242 cavalls de potència i una variant amb dos motors, un en cada eix, que sumen més de 450 cavalls de potència. En el cas de la primera, gràcies a comptar amb una bateria de més de 100 kW hora, la seva autonomia serà de 600 km segons el cicle d'homologació WLTP, uns 40 menys en el cas de la versió amb dos motors.

Un dels detalls més curiosos d'aquest model és que no compta amb lluneta posterior, de tal manera que la visió posterior serà a través d'una combinació d'un càmera i una pantalla d'alta resolució, una solució enginyosa quant al disseny però que falta veure fins i tot quin punt és efectiva a nivell de seguretat.