Renault poden presumir de tenir al seu catàleg o no dels models més icònics a les carreteres a nivell mundial i, especialment, a nivell europeu: el Clio. I és que aquest utilitari, que vagi per la seva cinquena generació, ha aconseguit superar ni més ni menys que la xifra de 16 milions de matriculacions a tot el món des que es va posar a la venda fa ja molts anys, convertint-se en una autèntica referència en un dels segments més competidors a tots els mercats.
Tenint en compte que fa ja més de tres anys que es va posar a la venda l'actual generació, en Renault acaben de presentar l'actualització de meitat de cicle del seu territori, un rentat de cara que no fa cap altra cosa que, com sol ser habitual en aquests casos, modificar el seu disseny, matar-lo al llenguatge actual de la marca i així poder allargar la seva vida comercial uns quants anys més.
Veient que alguns rivals directes com el Peugeot 208 o el Dacia Sandero no estan fent cap altra cosa que guanyar cada vegada més pes a les carreteres europees, és evident que en Renault s'han pres molt seriosament l'actualització de meitat del cicle del qual és un dels seus models estrella, un model que, per exemple, a Espanya ha aconseguit més d'1 milió de vendes des que es va posar al mercat fa ja diverses dècades.
El nou Renault Clio és molt més atractiu
Tan sols fa falta fer un cop d'ull a les imatges per adonar-se'n dels importants canvis a nivell estètic que ha patit aquest utilitari, especialment en la part davantera, on la marca ha estrenat un nou disseny és el que es refereix l'apartat d'il·luminació, fent d'aquest Clio un model més atractiu i fins i tot esportiu que la versió actual.
A l'interior també han arribat canvis importants, sent la part posterior la que menys modificacions ha patit, com també sol ser habitual en les actualitzacions de meitat de cicle. Com no podia ser de cap altra manera, la marca optat per millorar implementar tot el que es refereix als sistemes d'ajuda a la conducció i a la tecnologia al seu utilitari, sent ara un model molt millor equipat vol que es va estrenar fa tres anys.
Quant a les seves accions mecàniques, a la marca continuar apostant per diferents versions, ja siguin opcions de gasolina, dièsel, un motor vaig veure va ser el que funciona amb GLP i, a més, una versió híbrida HEV que es posiciona evidentment com la més interessant per a aquells que busquen un model amb etiqueta ECO, amb un consum molt baix i amb unes prestacions més que interessants.