Renault sap molt bé que, per molt que avui dia continuïn sent els cotxes amb motor de combustió els que més vendes aconsegueixen a Espanya i a Europa, arribarà un dia en què els elèctrics s'imposaran. És per això que, amb la idea d'anar obrint-se buit en un mercat emergent, els francesos han optat per posar a la venda alguns models cent per cent elèctrics.

Un d'ells és el Renault Zoe, un model perfecte per als que busquen un elèctric per moure's per la ciutat però que no volen anar a buscar una opció tan bàsica i low cost com és el Dacia Spring, un model amb moltes limitacions.

El Zoe és un elèctric que, a diferència del Spring i com passa també amb models com el Peugeot 208 i el Opel Corsa en les seves versions elèctriques, sí que permet (sempre tenint en compte les seves limitacions) sortir d'entorns urbans sense que sigui una aventura perillosa.

 

Això sí, on millor es mou aquest Zoe és a les grans ciutats, on treu profit de les seves reduïdes dimensions i de la seva agilitat. És per això que, malgrat que ara en Renault estan tenint problemes precisament per poder fabricar models elèctrics a causa de l'escassetat de subministraments en part provocada pel conflicte a Ucraïna, la marca ha posat a sobre de la taula una oferta de rènting per a aquest Zoe que, per a molts, és més que una ganga.

El Renault Zoe de rènting és una opció molt top amb la quota mensual més baixa dels elèctrics

I és que, com bé podem veure en quecochemecompro.es, la quota mensual del Zoe si s'opta pel rènting és de tan sols 362 euros al mes. Es pot destacar que, com en tots els rènting, en aquest cas estan inclosos dins del preu de la quota serveis com el manteniment, l'ITV, l'assegurança i la gestió de multes, entre altres coses.

En aquest cas, la quota de 362 euros al mes va associada a un contracte de 5 anys (60 mesos) en què el quilometratge màxim a l'any és de 15.000 quilòmetres, una xifra que és molt difícil que se superi tenint en compte que estem davant d'un model que, habitualment, es mourà per les grans ciutats en recorreguts curts.

 

Arriba amb un motor de 109 cavalls de potència, una mecànica senzilla però que millora evidentment a la del Spring, que és de tan sols 45 cavalls, i amb una bateria que li permet tenir una autonomia de fins a 400 quilòmetres.

Quant al seu equipament, arriba de sèrie amb, entre altres coses, entapissament específic, targeta d'entrada de mans lliures, llums LEDs, ordinador de viatge, climatitzador automàtic, R-Link, detector d'angle mort i miralls i alçavidres elèctric. Una opció molt interessant per als que busquen un elèctric compacte tenint en compte que la seva quota de rènting és la més baixa del seu segment.