El Range Rover Evoque és un d'aquests models que, com bé saben els que estan interessats en un d'ells i com bé saps també els que ja poden gaudir d'un d'ells, pot presumir de ser un dels referents en la seva categoria. Un dels que compta amb un disseny molt atractiu, una gamma mecànica amb opcions molt potents, una tecnologia i el nivell d'equipament superior a la mitjana i, també, un preu que el converteix en una opció bastant exclusiva.
I és que, tal com podem veure en quecochemecompro.com, i més tenint en compte que actualment el fabricant britànic ha optat per no incloure cap descompte en el preu de la versió de partida, la versió més senzilla d'aquest la seva part des de més de 45.000 €.
Una versió d'accés que compta amb un motor dièsel de 163 cavalls de potència, un motor que ofereix prestacions molt bones i al seu torn un consum moderat, encara que en aquest cas no pot presumir de tenir l'etiqueta ECO de la DGT que sí que té algunes de les versions superiors d'aquest model.
El Cupra Formentor híbrid endollable, una alternativa a l'Evoque
Es pot tenir en compte que, per molt que els que acudeixin a un concessionari de Land Rover sàpiguen molt bé que han de desemborsar una quantitat de diners, no són pocs els que, veient actual preu de la versió híbrida endollable d'un dels súper de moda a Espanya, el Cupra Formentor, no dubtar a assegurar que el model de la marca esportiva el grup Volkswagen és una opció potser més interessant.
Entre altres coses perquè, tal com podem veure a l'esmentat mitjà, gràcies al descompte de més de 6000 € que la marca ha fixat per a la versió híbrida endollable del Formentor, aquesta versió té un preu de partida ara de poc més de 35.000 €, el que el converteix en una opció molt atractiva.
Sobretot perquè, comptant amb el motor que compta, en aquest cas un PHEV de 204 cavalls de potència, aquest Formentor pot circular durant més de 50 km en manera 100 × 100 elèctric, el que li permetrà tan sols poder lluir l'etiqueta ZERO de la DGT i aprofitar-se així de tots els seus avantatges, sinó també de convertir-se en una opció perfecta per al dia a dia de les grans ciutats.
És evident que el Formentor no pot competir de tu a tu en glamur i en estatus dins del mercat que té en l'en Rover, però veient la diferència de preu entre aquests dos models i que el model del Cupra pot presumir de ser molt millor quant a mecànica, no és estrany que el model del grup Volkswagen tingui una quota de mercat més important.