Per molt que tant en BMW com en la resta de fabricants prèmium siguin molt conscients que les berlines no passen pel seu millor moment a nivell comercial ni a Espanya i a Europa, també són conscients en aquest tipus de marques que és un tipus de cotxe perquè no volen renunciar, entre altres coses perquè continuen sent molts els conductors que sí que veuen en ells opcions molt més interessants en molts sentits respecte als SUV, la carrosseria de moda al vell continent.
No és casualitat llavors que, tant en BMW com l'Audi i Mercedes, i companyia continuen apostant per renovar i actualitzar alguns models tan assentats dins del mercat com és el cas del Sèrie 3, el A4 o el Classe C, entre d'altres.
En el cas del BMW, per molt que el sèrie tres sempre s'havia caracteritzat per ser la seva berlina més compacta, s'ha convertit a tota una icona dins del seu segment, un model que ha cridat l'atenció de molts conductors i pels que, fins i tot aquells que no tenien al cap fer-se amb un cotxe prèmium, sí que has decidit fer un petit esforç econòmic per fer-se amb un model molt Top en molts sentits.
El nou BMW Sèrie 3 serà una revolució
Ja se sap que la marca alemanya està treballant en la nova generació d'aquest model, i que, a diferència del que passa amb altres models com el Sèrie 5, en aquest cas les versions de combustió i la versió 100 × 100 elèctrica no compartiran plataforma.
De moment la marca no ha donat cap tipus de detall oficial referent al futur disseny d'aquest model, però sí que se sap que la marca introduirà un nou llenguatge de disseny de la mà dels seus cotxes 100 × 100 d'elèctrics, per això ja comencen a aparèixer en la xarxes socials recreacions de com podria ser la nova Sèrie 3 en la seva versió 100 × 100 elèctrica.
I un dels dissenys que més ha cridat l'atenció és el que ha publicat l'especialista Avarvarii, assegurant que l'exactitud quant al disseny final que podria tenir aquesta nova generació respecte al seu disseny és d'entorn del 75 %, pel que es tracta d'unes imatges que reflecteixen bona part de les intencions de la marca alemanya.
Un disseny trencador per a un model que té molts números de continuar sent una de les opcions més venudes de la seva categoria, encara que, com bé saben en BMW, serà difícil que obtingui el rendiment comercial que tenen molts dels seus SUV.