Si bé és cert que el Toyota Corolla Cross portava ja algun temps en altres mercats a nivell mundial, ha estat fa molt poc quan la marca japonesa després ha començat a vendre al nostre país.

Un model que molts reclamaven des de fa ja temps, entre altres coses perquè, per mida, se situa a mig camí entre el C-HR, un dels models més venuts de la marca però que no passa per ser una opció precisament familiar, i el RAV4, un model ja de grans dimensions, fins i tot massa grans per a molts.

Com no podia ser de cap altra forma sent com és un Toyota, la marca japonesa ha tornat a optar per fer del seu Corolla Cross un model que compta tan sols amb opcions híbrides en la seva configuració mecànica, un tipus de motor que està guanyant cada vegada més pes tant a Espanya com a Europa.

Però el principal problema d'aquest model és que alguns dels seus rivals directes són opcions més interessants en alguns sentits, sent el nou Renault Austral un bon exemple d'això.

El Renault Austral és un rival molt dur per al Toyota

Tal com podem veure als dos configuradors de les dues marques, l'austral pansa per ser una opció més barata. La diferència entre els dos models no és enuig, et poc més de 1000 € a favor del model francès, que té un preu de partida que es queda just per sota dels 36.600 €, mentre que el model parteix des dels 37.800 €.

 

El principal problema per a Toyota és que el Renault passa per ser una de les grans apostes de la marca francesa i a Europa, per tant, és un model que compta amb l'últim en tecnologia de la marca, amb un nivell de qualitat molt alt als seus materials i amb molta habitabilitat i capacitat de càrrega.

El cas del model japonès, si bé és cert que és un model també molt complet, està un pas per darrere el que es refereix a la qualitat dels seus materials i a la tecnologia, sent un model més neutre en molts sentits. És per això que, per molt que aquest Corolla Cross apunti a ser un èxit al nostre país, no són pocs els que donen per fet que l'Austral li robarà moltes vendes, especialment amb la seva versió híbrida auto recarregable.