Mercedes és una de les que més està apostant pels models 100 × 100 d'elèctrics. En aquest sentit, si bé és cert que la marca alemanya ha deixat clar en els últims temps que els seus plans de cara al futur passen per acabar eliminant la família de models EQ, la família actual dels elèctrics, per convertir tots els seus models clàssics en models elèctrics, alguns d'aquests EQ són ara autèntiques referències en els seus respectius segments.
Un bon exemple d'això és el Mercedes EQC, un súper elèctric de grans dimensions que, com no podia ser de cap altra manera, arriba amb els últims tecnologia de la marca alemanya. Això sí, es pot tenir en compte que, sent com és un Mercedes i a més sent com és un model 100 × 100 elèctric, aquest EQC no és que sigui precisament barat.
Tal com podem veure en quecochemecompro.com, el preu actual de la versió més senzilla d'aquest model supera els 85.000 €, una quantitat que el converteix en un model amb una quota de mercat molt reduïda, entre altres coses perquè impedeix que pugui acollir-se als ajuts del Pla MOVES del govern.
El Ford Mustang Mach-e, una alternativa al Mercedes EQC
És precisament el fet que compti amb un preu tan alt el que està provocant que, fins i tot aquells conductors que sí que estan disposats a deixar-se una bona quantitat de diners fer-se amb un SUV elèctric, busquin alternatives al nostre mercat.
Una d'elles ha rebut fa poc una important rebaixa del seu preu, el Ford Mustang Mach-e. Un model que, tal com podem veure en quecochemecompro.com, si tenim en compte una rebaixa de preu per part de Ford així com els ajuts del Pla MOVES, ha reduït més de 18.000 € el seu preu, tenint ara un preu de partida que es queda just per sobre dels 46.000 euros.
Per molt que evidentment aquest Ford no pugui presumir de tenir la mateixa qualitat i el mateix estatus dins del mercat que té el Mercedes, es pot destacar que la marca americana ha fet un excel·lent treball amb aquest model. És més, per molt que el Mercedes compta amb un motor molt més potent, en el seu cas de més de 400 cavalls, el Ford arriba amb un motor de 260 cavalls però, ull, amb més autonomia, que no deixa de ser l'element clau a l'hora de comprar model 100 × 100 elèctric.
En el cas del model americà autonomia és de 439 km en la seva versió més senzilla, una xifra ja molt interessant que el converteix en una opció perfecta per a aquells que vulguin SUV molt ben dotat de sèrie.
