Com passa a la immensa majoria de marques generalistes, en Peugeot tenen molt clar que el que busquen de tot és aconseguir bones xifres de vendes en tots i cada un dels mercats en què participen, per això adapten la seva gamma de models a les tendències i a les necessitats de cada moment al mercat.
Així, no és casualitat que bona part de les vendes que està aconseguint la marca francesa en els últims anys a Espanya i a Europa arribin de la mà dels SUV, un tipus de cotxe que està arrasant des de fa ja molt temps i que ha provocat que alguns segments com el de les barreres i el dels monovolums hagin desaparegut gairebé per complet quant a xifres de vendes.
Però que en Peugeot t'estiguin apostant pels SUV no implica que, a diferència d'altres fabricants que han decidit directament prescindir-ne, no continuïn apostant per les berlines, entre altres coses perquè la marca francesa ha tingut models històricament molt d'èxit amb aquest tipus de carrosseria.
El Peugeot 508 és una berlina molt top
No és casualitat llavors que el Peugeot 508, una de les berlines amb més història a Europa, continua sent una opció molt interessant per a aquells conductors que buscar molt espai, molta habitabilitat, una molt bona dinàmica de conducció i, sobretot, no volen saber res dels SUV.
El millor en aquest cas és que, tenint en compte que la marca ha renovat recentment a la seva berlina, aquest compte amb un nivell d'equipament i de tecnologia molt elevat, i a més compte amb diferents opcions mecàniques, sent segurament la més interessant en la qual arriba amb un motor híbrid endollable de 180 cavalls de potència que li permet cobrir la immensa majoria dels trajectes diaris sense gastar un euro de gasolina amb el seu motor elèctric i, alhora, ser un model amb el qual afrontar llargs viatges en carretera i autopista graciós és un motor de combustió.
És cert que no és un model barat, i més tenint en compte que la versió d'accés ronda gairebé els 40.000 €, però és una d'aquestes berlines generalistes perfectes per a aquelles famílies que busquin un model molt polivalent i, sobretot, una dinàmica de conducció molt millor de la que poden tenir models com el 3008 o el 5008, molt més matussers en tots els sentits.