Si bé és cert que tant al nostre país com en bona part de mercats europeus el Peugeot 2008 pot presumir de ser el model més venut de la marca, és de sobres conegut que el germà gran d'aquest model, el 3008, pot presumir d'haver estat i continuar sent un dels models amb més quota de mercat de Peugeot a les carreteres del vell continent.

Un model que no competeix precisament en un segment senzill, entre altres coses perquè té grans homes, el Hyundai Tucson, el Kia Sportage, el Nissan Qashqai o el Seat Ateca, entre molts altres, com alguns dels seus principals rivals. Es pot destacar també que, més enllà que evidentment les versions més venudes d'aquest model són les que compten amb motors de combustió, Peugeot ha trobat a la versió híbrida endollable d'aquest 3008 un dels seus millors arguments de venda i un dels models més venuts d'aquest segment.

 

Això sí, tenint en compte que és un dels models més veterans dins del seu segment, en Peugeot ja estan treballant en una actualització de meitat de cicle d'aquest tres minuts, una actualització que, com no podia ser de cap altra manera i com és habitual en aquests casos, arribarà de la mà d'importants canvis, especialment en l'apartat estètic.

El Peugeot 3008 es renovarà el 2024

La presentació oficial de la nova versió d'aquest 3008 i arribarà el setembre d'aquest 2023, i es posarà la venda a partir de 2024. Això no significa, tanmateix, que no se sàpiguen ja alguns detalls d'aquesta nova versió, sobre tot el que es refereix l'apartat estètic, en el qual el nou 408 es posicionarà com la font d'inspiració en l'apartat estètic d'aquesta nova versió del 3008.

Una nova versió que arribarà també amb importants canvis referent a equipaments i tecnologia, on Peugeot farà un important pas davant dotant-lo de nous sistemes com un nou quadre d'instruments digital.

 

Pel que es refereix a la part mecànica, la marca francesa té molt clar que continua apostant d'una banda per les mecàniques de combustió i per un altre per la mecànica aniré a endollable, deixant de comptar amb versions dièsel. Quant a les mecàniques de combustió, sí que se sap ja que el fabricant apostarà per la tecnologia de la micro hibridació lleugera, una tecnologia que permetrà a aquestes versions comptar amb l'etiqueta ECO de la DGT, un dels factors de compra més determinants actualment a Espanya.