Si bé és cert que totes i cada una de les marques de cotxes tenen com la seva principal prioritat les vendes, fan gust molt bé en Peugeot, com en la resta, que tot el que es refereix al servei postvendes així com al manteniment és alguna cosa que molts conductors té cada vegada més en compte.
Al cap i a la fi, saben a les marques que, per molt que un client hagi comprat un dels seus models, si en el cas que aparegui un problema, sigui major o menor, la marca no respon a les expectatives generades pel seu client, aquest és molt probable que triï una altra marca de cara al seu pròxim model.
En aquest sentit, buscant sempre fidelitzar els seus conductors, les diferents maras no deixen de revisar els seus models en cerca errors de menor o major importància amb tal que els seus models compleixin sempre. Per això és habitual que marques com Peugeot anomenin a revisió a alguns dels seus models de vegada en quan, sobretot quan detecten que hi ha un problema de fabricació.
Peugeot ha detectat un problema en unitats dels seus 208 i 2008 d'elèctrics
I això és precisament el que ha passat ara en el cas de la marca francesa. I és que ha estat la Comissió Europea la que, a través de les seves aplicació de sistema d'avisos, ha emès un avís sobre la detecció d'un problema en les unitats dels Peugeot 2008 i 208 elèctrics fabricats entre el 15 de gener i el 20 de juny de l'any 2020.
Un problema que en l'esmentada comissió han apuntat que es tracta d'un "un error en el procés de fabricació" i en el que "pot produir-se un curtcircuit a la bateria situada sota el capó davanter". Un error que "podria augmentar el risc d'incendi mentre el vehicle es carrega o està en moviment".
Evidentment, en Peugeot han cridat a revisió a totes aquestes unitats per reparar aquest error de fabricació que pot ser letal en segons quins casos. Una crida a revisió que, si al principi pot semblar negativa, al final no fa cap altra cosa que confirmar la traça de la marca a l'hora d'estar constantment intentant perfeccionar els seus processos de fabricació.