Volkswagen sempre s'ha caracteritzat per ser una marca que s'ha quedat a mig camí quant al nivell de qualitat dels seus models entre les marques generalistes i les marques prèmium. Això sí, es pot tenir en compte que, almenys referent als seus models més compactes, al final són els rivals generalistes els que més lluiten contra Volkswagen.

Un bon exemple d'això és el Peugeot 2008, un model molt assentat a les carreteres espanyoles i que té diferents rivals dins del catàleg de la marca alemanya, entre ells el Volkswagen T-Roc, un model també que passa per ser tota una referència.

És més, cap tenir en compte que aquest model es va convertir ni més ni menys que era el Volkswagen més venut a tot Europa en el passat 2022, alguna cosa que feia anys que aconseguia el Volkswagen Golf, un model que ha vist com un SUV l'ha desplaçat.

 

En aquest sentit, a la marca alemanya són molt conscients que el seu model estavella a Espanya necessita, això sí, de diferents promocions perquè continuïn sent molts els conductors que decideixin fer un petit esforç econòmic per fer-se amb un model millor en tots els sentits respecte als seus rivals generalistes.

La promoció del Volkswagen T-Roc més esportiu

I una de les promocions més interessants en aquest cas passa per una versió que explica amb l'acabat més esportiu, l'anomenat R-Line, un acabat que compta amb especificacions molt esportives i també amb tot l'equipament possible. Pel que es refereix a la seva mecànica, l'oferta va associada al motor de gasolina 1.5 TSI de 150 cavalls de potència que, en aquest cas, compta amb un canvi manual, un tipus de transmissió molt més buscada pels amants de la conducció dinàmica.

El preu sense cap tipus de descompte d'aquesta configuració frega els 40.000 €, per això Volkswagen, conscient que és un preu alt i amb la voluntat d'intentar captar cada vegada més clients, ha rebaixat el seu preu en 6000 €, pel que ara podem tenir un dels T-Roc més ben dotats en tots els sentits per uns 34.000 €.

És més que evident que hi ha opcions molt més barates en el seu segment, però es pot tenir en compte que Volkswagen mai no s'ha caracteritzat per ser un fabricant de preus baixos, sinó més aviat el contrari, de preus per sobre de la mitjana com a estratègia de marca.