Tan sols fa falta veure alguns dels nous models que està posant Opel el mercat per adonar-se de l'important pas endavant quedat la marca alemanya en tot el que es refereixi disseny i el concepte dels seus models.
I és que, com bé saps els que sempre han tingut el fabricant com una de les seves referències, Opel sempre s'ha caracteritzat per ser una marca amb dissenys que s'apropaven més a la neutralitat que a una altra cosa, amb opcions també atractives en l'esportiu però que buscaven arribar al gran públic, per la qual cosa tampoc no arriscaven excessivament amb els seus dissenys.
Tanmateix, veient opcions com la nova generació del Mokka, un model que es mostra molt més agressiu i dinàmic que alguns dels seus germans de segment com és el cas del Peugeot 2008 o el Citroën C3 Aircross, sembla evident que la marca vol donar un canvi en aquest sentit.
L'Opel Mokka rebaixa el seu preu a Espanya
En aquest sentit, si bé és cert que segueixen sent molts els trencaments 2008 com una opció potser més polivalent i neutra, també són molts els que veuen en el Mokka una opció molt més dinàmica i atractiva el que es refereix al disseny, molt més agressiva en les seves línies i, per tant, més dirigida a un públic que busca un model diferent de la resta.
Això sí, veient que les xifres de vendes d'aquest model no són les esperades, a la marca alemanya no he fet cap altra cosa que rebaixar una mica el seu preu de partida. Tal com podem veure en quecochemecompro.com, la rebaixa és de menys de 1000 €, pel que no és substancial, però sí que ajuda que el preu de partida de la versió més senzilla d'aquest model es queda just que a sobre dels 25.000 euros, una quantitat que molts consideren ja més que raonable per a un model de les seves característiques.
En Opel són els primers en reconèixer que serà molt difícil que aquesta boja guanyi quota de mercat al nostre país, entre altres coses perquè alguns dels seus rivals directes són ja més que ben assentats al mercat espanyol.
Tanmateix, ofertes com aquesta sí que podrien ajudar que poc a poc anés guanyant vendes, sobretot entre un tipus de conductor que busca un model diferent dels més venuts a les carreteres espanyoles en qui és el segment que més està creixent en els últims temps.