Va ser fa ja un temps quan Volkswagen va anunciar que estava treballant en un nou model per al segment dels SUV de mida urbana, el denominat Taigo. Evidentment, tenint en compte que la marca alemanya ja tenia en aquest conte a dos models molt bé posicionaments com són el T-Roc i el T-Cross, molts no van acabar d'entendre la decisió del fabricant.

Tanmateix, a mesura que s'anaven coneixent nous detalls d'aquest model els dubtes s'anaven dissipant. I és que, a diferència dels dos models que ja tenia Volkswagen el segment, el Taigo anava a posicionar-se com una opció més atractiva tenint en compte que anava a ser el primer SUV amb disseny cupè que llançava la marca al mercat.

 

En Volkswagen eren els primers en saber que, malgrat que el seu Taigo segurament anava a tenir una molt bona quota de mercat, anava a ser molt difícil que aquest model arribés a les xifres de vendes que estaven aconseguint els seus germans de segment, però això no ens va impedir llançar-lo al mercat i posar així una tercera opció en un segment que s'estava convertint en una de les grans esperances per a les marques a Europa.

El Volkswagen Taigo, una opció més atractiva que els seus germans

Tal com confirmen les xifres de vendes d'aquests tres models a Espanya és el que portem d'any, el Taigo és evidentment el tercer quant a quota de mercat, però això no significa que no sigui un model gaire d'èxit al nostre país. De fet, amb més de 1100 matriculacions, aquest model pot resumir ara d'ocupar la posició 41 a les carreteres espanyoles, una posició allunyada especialment de la qual té el T-Roc, que ocupa la 16a, però que evidencia que cada vegada són més a les carreteres espanyoles els que veuen amb bons ulls a aquest nou model.

 

I una de les raons de l'èxit d'aquest model és que precisament es queda a mig camí quant a preu entre el Volkswagen T-Cross, una opció més barata, i el Volkswagen T-Roc, una opció més cara. Tal com podem veure en quecochemecompro.com, la versió més senzilla del porto, que arriba amb un motor de gasolina 95 cavalls de potència associat a una transmissió manual a un equipament de sèrie més que notable, té un preu de partida que es queda just per sobre dels 25.000 €, una quantitat que el converteix en una de les opcions més atractives del seu segment.