Quan Nissan va llançar a Espanya i a Europa la tercera generació del seu Qashqai, sabia molt bé la marca japonesa que anava a ser més complicat que el seu SUV top vendes al vell continent tingués un èxit molt destacat des del primer dia. Entre altres coses perquè, més enllà que és molt habitual que quan un nou model surt a la venda costa en moltes ocasions que continuï mantenint el mateix nivell d'èxit que la generació anterior, la majoria de rivals directes del Qashqai estan més que bé posicionats al nostre mercat.
De fet, com bé saben i lamenten de la marca japonesa, no és cap altre que el Hyundai Tucson, un dels rivals directes del seu model, el que pot presumir de ser el cotxe més venut a Espanya en el que portem d'any. D'altra banda, es pot destacar també que altres models com el Kia Sportage o el Peugeot 3008 continua gaudint també d'una molt bona quota de mercat.
Això sí, veient els resultats de vendes del mes d'agost passat, sembla que en Nissan comencen a respirar ja una mica tranquils. I és que el seu Qashqai va ser molt a prop d'acabar entre els deu més venuts del vuitè mes de l'any, uns bons resultats que l'ubiquen ara en la posició número 28 de la general a Espanya.
L'oferta del Nissan Qashqai a Espanya
És per això que, veient que sembla que el ritme de vendes del seu model comença a ser ja el desitjat, la marca japonesa ho ha fet una altra cosa que posar a sobre de la taula una oferta molt interessant per a la versió d'accés del seu Qashqai.
Una oferta que, tal com podem veure en quecochemecompro.es, compta amb una rebaixa de 3.500 € sempre que es financi la compra amb la marca japonesa. D'aquesta forma, el preu de partida de la versió d'accés d'aquest model aquella hora de 28.350 euros, un preu molt atractiu tenint en compte com de ben dotat en sèrie que arriba aquest model.
Entre altres coses perquè Nissan l'optat per dotar-lo d'un sistema de micro hibridació lleugera ja des de la seva versió d'accés, de tal manera que, gràcies a aquest sistema unit al motor de 140 cavalls, el Qashqai és més senzill de tots ja compta amb etiqueta ECO de la DGT, un factor cada vegada més diferencial en un mercats com el nostre. És molt probable llavors que aquest model, i més amb ofertes com aquesta, continuï creixent quant a quota de mercat al nostre país.