Va ser fa ja un temps quan MG va deixar molt clar que es desembarcament a Europa de la mà de models low-cost no anava a ser una operació menor, sinó que tenia com el seu principal objectiu convertir-se en la marca de referència en aquest segment. És més, si bé és cert que la marca va optar en un primer moment per llançar també models de combustió, els seus plans no són d'altres que els de convertir-se en una referència entre els quals busquin un model elèctric de baix cost.

Són alguns els models que poden presumir dins del catàleg d'aquest fabricant de poder ser algunes de les millors opcions en el seu segment, entre ells el MG4, un compacte elèctric que té un preu que es queda fins i tot per sota del de molts compactes generalistes amb motor de combustió, i el MG ZS en la seva versió 100 × 100 elèctrica, un SUV de mida urbana elèctrica per un preu molt baix.

 

Tanmateix, es pot destacar que fins i tot en els models més cars de la marca t'arriba des de la Xina pansa per tenir un preu que, comparats amb els seus rivals directes en els seus respectius segments, continuen sent opcions molt interessants per preu. El millor exemple d'això és el MG Marvel R.

El MG Marvel R, un SUV de mida compacta elèctrica amb un preu top

És que, tal com podem veure en el configuradors de la marca, la versió d'accés d'aquest model té un preu que es queda per sota dels 33.000 €, és a dir, és un preu que el deixen més o menys al mateix nivell que bona part dels models del seu segment per mida i carrosseria però que compten amb motors de combustió.

 

És cert que per aconseguir aquest preu tan baix és necessari finançar la compra amb la marca així com fer ús del total dels ajuts del govern, per la qual cosa evidentment el seu preu final acabarà sent més alt, però no per això deixa de ser una opció molt interessant entre aquells que busquin un SUV de mida compacta 100 × 100 elèctric.

Entre altres coses perquè ja la versió d'accés arriba més que bé dotat de sèrie, amb un motor de 180 cavalls de potència i una bateria que li permeti tenir poc més de 400 km d'autonomia, una xifra interessant i que el converteix en una opció polivalent.