Són molts a Espanya els que estan esperant amb moltes ganes que MG posi a la venda el seu nou MG3 a les nostres carreteres. I és que, si bé és cert que ja es coneixen tots els detalls d'aquest model que es va presentar recentment al saló de Ginebra, la marca britànica ara en mans del gegant asiàtic Saic Motors encara no ha començat la comercialització d'aquest utilitari a Espanya.

Com bé saben els que estan interessats en ell, és un model que té molts punts a favor, especialment el fet que pot presumir de ser l'utilitari amb un motor híbrid auto recarregable més barat del nostre mercat.

No s'han anunciat encara els preus oficials de les diferents versions d'aquest MG3, però des de la marca ja anunciat que, amb les diferents promocions i descomptes, la versió d'accés es quedarà per sota dels 20.000 €, és a dir, serà bastant més barat que el Renault Clio híbrid auto recarregable i el Toyota Yaris, dos dels seus principals rivals directes.

 

Es pot tenir en compte a més que, més enllà que sigui un model bastant més barat que els seus rivals directes, compte amb un motor molt més potent, en el seu cas de 193 cavalls de potència que arriba acompanyada de més d'una bateria de més mida, per la qual cosa permetrà ser més potent i alhora més eficient que el Renault i que el Toyota.

Els dos inconvenients del MG3

Això sí, com no podia ser de cap altra forma tenint en compte que es tracta d'un model low-cost, hi ha dos petits inconvenients que poden jugar en contra seu al nostre país, especialment entre aquells que no busquen un cotxe tan sols pel seu preu.

Un dels principals inconvenients és que, com passa en tots els models de MG, el nivell de qualitat dels seus materials es queda un esglaó per sota del qual tenen les marques europees o japoneses, sense que això signifiqui que sigui un model de mala qualitat, sinó que simplement no està l'altura del Renault o del Toyota.

 

L'altre inconvenient és que sí que pot ser significatiu per a molts és la seva mida de maleter. I és que aquest MG3 es queda per sota dels 300 l de capacitat de càrrega, una capacitat que sí que és cert que no el situa com el pitjor de la seva categoria però si a la zona baixa, alguna cosa a tenir en compte per a aquells que vegin en ell un model potser més polivalent del que és en realitat.