Dins dels molts subtendeixen el seu catàleg Mercedes, una de les marques prèmium més ben valorades i més reeixides a nivell mundial, el GLC Cupè sol ser un dels models que més alegries li dona des de fa ja molt temps. Entre altres coses perquè passa per ser la versió potser una mica més esportiva i atractiva del seu GLC, un dels seus SUV més venuts de les carreteres del vell continent.

En aquest cas estem davant d'un model que acaba de ser actualitzat però que, com sol ser habitual és la marca alemanya, aquesta actualització de meitat de cicle no ha arribat acompanyada de grans canvis ni de grans revolucions, sinó de petits ajustaments tant a nivell d'equipament com a nivell estètic per posar-lo al dia i així allargar encara més la seva vida comercial uns quants anys.

Com no podia ser de cap altra forma sent com és un model prèmium, aquest Mercedes porta més que ben dotats en tots els sentits, tant referent a l'apartat mecànic, amb diferents opcions en gasolina i el dièsel, així com el que es refereixi tecnologia, situant-se a diversos esglaons per sobre dels models generalistes.

L'únic problema del Mercedes GLC Cupè

El fet que és precisament aquest situat diversos esglaons per sobre dels models generalistes acaba implicant que, per exemple, a Espanya té un preu de partida que supera els 60.000 €, una quantitat que el converteix en un model destinat als que tenen pressuposats molt alts.

Més enllà de ser un model que compleix molt bé amb les expectatives, sí que té un però que està fent enrere alguns conductors, especialment aquells que busquen un SUV per donar-li un ús familiar.

 

I és que, precisament a causa que té un disseny més esportiu, l'espai a les places posteriors, tant l'espai per si mateix una vegada ens hem assegut com sobretot l'entrada a les places posteriors, no és que sigui molt ample ni gaire còmode. Evidentment no és dramàtic, però no són pocs els que argumenten que ens agradaria tenir una mica més a poc a poc en aquestes places posteriors i, a més, comptar amb més visibilitat també a la zona posterior, una cosa que en aquest cas es compensa amb la càmera de visió posterior.

No seria estrany, tanmateix, que més enllà d'aquest petit però que se li pot posar a aquest Mercedes, l'actualització d'aquest model ho fes una altra cosa que continuar provocant que fos un dels models més venuts de la marca alemanya al nostre país.