Els que van als concessionaris de Mercedes ho fan a la recerca de tot el que pot donar-los una marca prèmium: qualitat, luxe, bons motors, l'últim quant a tecnologia del sector i uns dissenys elegants i esportius. A la marca alemanya ho saben perfectament, per això cada vegada són més acurats a l'hora de seleccionar els seus models.
Una marca que ha fet un important pas endavant amb un model que, això sí, no lluirà precisament l'estrella de plata al seu frontal. I és que no és cap altre que el nou Smart, el #1, el primer model de la nova tapa de la marca associada a Mercedes que ha deixat a molts amb la boca oberta.
Entre altres coses perquè és el primer SUV fabricat per aquesta marca que va néixer a finals dels 90 i que sempre s'havia destacat per dissenys originals i per un concepte de cotxe pensat per allà per a la ciutat.
Tanmateix, en un clar intent de portar les seves vendes a un nivell superior, Smart ha començat aquesta nova etapa centrada en els 100 × 100 d'elèctrics amb un model molt més polivalent.
El Smart #1 apunta a ser un model d'èxit
La idea de la marca és continuar sent un dels referents quant a la mobilitat urbana en el segment prèmium. És per això que, malgrat que aquest model compta amb unes dimensions clarament majors les que en els seus models anteriors eren habituals, continua sent un SUV compacte.
El millor en aquest cas és que, a diferència del que passa als catàlegs dels generalistes, aquest Smart #1 no tindrà precisament gaire competència. Entre altres coses perquè són molt pocs els models prèmium que poden presumir de tenir les seves característiques.
Un model que té en el seu disseny u dels seus principals arguments de venda. Si bé és cert que la part tècnica i la fabricació està a càrrec de Geely, ha estat Mercedes l'encarregada de tots els relacionat amb el disseny. I allà ha estat on s'ha notat que aquest model no és directament un Mercedes.
I és que no l'ha de veure les seves línies de disseny amb què tenen els últims models presentats pels alemanys. En aquest cas ens trobem un model molt més futurista, amb línies molt més arrodonides i que encaixen fins i tot millor amb les tendències actuals per al dia a dia a la ciutat del que sol ser habitual en els models de la firma de l'estrella de plata.
Però el millor és que, sent com és un 100 × 100 elèctric i per molt que tingui un motor de ni més ni menys que 200 cavalls, aquest model pot presumir de ser el SUV més barat dissenyat per Mercedes.
Un model que apunta a ser una de les grans cartes d'aquesta nova etapa de Smart, que està cridat a ser el seu millor soci en un mercat que va a l'alça i una bona opció per als quals busquen un model prèmium sense haver d'|anar a Mercedes.