Citroën no és que sigui precisament una marca prèmium. Els francesos mai no han volgut ser-ho, sinó més aviat el contrari, els seus plans passen per convertir-se en una marca generalista amb uns preus tan atractius que les seves vendes es basin precisament en l'excel·lent relació entre la qualitat i el preu dels seus models. Tanmateix, tal com han fet en les últimes dècades altres marques generalistes, el fabricant francès va entendre que no seria una mala opció llançar la seva pròpia marca prèmium.

Entre altres coses perquè, si bé és cert que hi ha al mercat opcions com Volkswagen o Mazda, que es queden a mig camí entre les generalistes i les prèmium, són molts els conductors que sí que estan disposats a pagar un plus respecte a les marques generalistes per fer-se amb un model superior quant a qualitat però no estan disposats a pagar el sobrecost de marques com Mercedes, BMW o Audi.

 

És per això que, amb molt bon ull, Citroën va llançar fa ja uns anys la seva pròpia marca: DS. Un fabricant els models del qual basen bona part del seu èxit en un disseny clarament diferenciat als de la resta de models de la marca generalista i a un toc molt més exclusiu, tant referent a disseny com a equipament i motors.

El DS4, un compacte prèmium amb un descompte molt interessant

La millor d'aquest tipus de marques és que, per molt que els seus models siguin per sobre quant a preu de la resta de models generalistes, aquests preus solen ser molt equilibrats. I el millor exemple d'això és segurament una de les versions més interessants del DS4, el compacte de la marca prèmium de Citroën.

Entre altres coses perquè, tal com podem veure en quecochemecompro.es, el fabricant gal ha apostat per aplicar un descompte del ni mes i menys que gairebé 7000 € a la versió d'aquest model que arriba amb un motor híbrid endollable. Un descompte fruit de les promocions internes de la marca així com dels ajuts del govern a la compra d'aquest tipus de models, que en aquest cas, com passa amb els elèctrics, compta amb l'etiqueta ZERO de la DGT gràcies a la seva autonomia en conducció 100 × 100 elèctric.

 

Gràcies a aquest descompte, el preu d'aquest compacte prèmium se situa en 35.500 €, un preu molt destacat tenint en compte que arriba amb un motor de 225 cavalls i amb un equipament de sèrie molt notable. No arriba al nivell dels Mercedes i companyia, però aquest DS4 és una opció perfecta per a aquells que es volen quedar a mig camí sense pagar el sobrecost.