Els que busquen al nostre mercat un SUV de mida compacta amb un motor híbrid endollable saben molt bé que cada vegada l'oferta d'aquest tipus de productes és més gran a les nostres carreteres. Si bé és cert que no totes les marques estan apostant per aquest tipus de motor en aquest segment, algunes de les més importants sé que ho han fet, i els resultats de vendes han estat excel·lents.
Un bon exemple d'això és Peugeot, que va optar fa un temps per llançar una versió híbrida endolla parli del seu 3008 que, de fet, s'ha convertit en el model més venut amb aquest tipus de mecànica a Espanya. Un altre bon exemple és el Ford Kuga, una opció molt racional per relació qualitat preu.
Tanmateix, el model que més està donant de què parlar en aquest segment i quin és el tipus de motor no és cap altre que el Lynk & Co 01, una de les autèntiques relacions en els últims mesos al nostre país i que s'ha convertit, de fet, en un model que centrar cada vegada més mirades.
Lynk & ha superat a Mitsubishi el desembre a Espanya
És més, aquest model s'ha quedat extremadament a prop de convertir-se en híbrid endollable més venut en el nostre país, tenint en compte que s'ha quedat a tot just 50 vendes del 3008, el més venut. I una de les dades que confirmen que l'èxit d'aquest SUV és que, el mes de desembre passat, aquest model va aconseguir el sol més vendes que Mitsubishi, una de les marques que porta més anys assentada a Espanya.
Això sí, veient el descompte ja aplicat al fabricant en aquest model, sembla evident que la marca no té cap altra intenció que és la de continuar creixent en compte quota de mercat a Espanya. I és que, tal com podem veure en quecochemecompro.com, la rebaixa actuals de més de 6000 € sempre i quan s'opti per finançar la compra amb el fabricant. D'aquesta forma, el seu preu es queda per sota dels 39.000 euros.
Però el millor d'aquest model és que, i de fet allà hi ha un dels seus principals motius d'èxit, la marca també li ofereix a través d'un sistema de subscripció mensual que, a diferència del rènting, no exigeix permanència, per la qual cosa es converteix en un sistema de tenir un cotxe al més pur estil Netflix, HBO o Spotify. Un nou sistema que moltes marques estan plantejant tenint en compte l'èxit d'aquest SUV.